torstai 15. marraskuuta 2012

15/11/2012

Hallå!

Är dödstrött för tillfället. Jag hade väckning idag klockan 8 och efter det har jag pluggat, haft basgruppsmöte och sen föreläsning om basal histologi. Tungt säger jag bara! 

Igår spenderade jag hela dagen med Matilda och Louise på Campus Valla. Först pluggade vi jääättelänge och sen köade vi för att köpa biljetter till en fest som hålls nästa vecka. Det ska bli roligt! Men man var väldigt trött när man kom hem igår kväll efter att man varit hela dagen på campuset! Men det var det värt, för det var en väldigt rolig dag, trots allt pluggande.

Lånade Matildas bild från igår då vi åt en 20 kronors lyxmiddag. Det var faktiskt en väldigt god middag, vi fick klyftpotatis, kebab och sallad! Så det var lätt värt pengarna.

Nyss så var jag och två av mina rumskompisar och pantade flaskor och burkar som lämnade här efter vår halloweenfest och så handlade vi lite också. För pantpengarna så lyxade vi till det lite och köpte toalett-papper med hela FYRA LAGER!!! Wow alltså, det är ju nästan ett femstjärnigt hotell jag bor på! 

Om en stund så ska jag kolla på en film som kommer på tv ikväll, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter eller vad den handlar om. Men förhoppningsvis så är den bra!

Ha en trevlig kväll!

     Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti