maanantai 19. marraskuuta 2012

19/11/2012

Hej hej!

Jag har haft det fullt upp i helgen. Eller egentligen inte, jag har bara inte fått någonting gjort så då har jag inte hunnit med så mycket heller. Men i lördags var det först förfest hos Melinda med ett väldigt roligt gäng och sedan kravall på Kårallen (Full Moon Party på thailändskt vis!). Det var jätteroligt trots att jag tappade bort en del grejer när jag var på väg hem. Men det var inget dyrbart jag tappade, bara en liten börs-liknande grej med hårband, värkmedicin, läppbalsam och tuggummi, alla sådana smågrejer som annars tappas bort i väskan ifall man inte har dem på ett ställe. Så nu tappade jag den börs-liknande grejen istället. Men sånt är livet! Här får ni hur som helst ett par bilder från kvällen:

Jag före festen i min älskade frack och världens skönaste OP-ställ!

Fina klasskompisar hos Melinda!

Sen igår blev det plugg från 12-21, med en liten, (på många sätt) välbehövlig skype-paus med Miley och såklart en paus för veckans höjdpunkt Solsidan! Det var en ganska jobbig dag igår med allt plugg, men dagen hade ju sina ljusglimtar!

Nyss gjorde jag en väldigt god, men utseendemässigt en inte så fin, pasta-räk-gräddfil-röra med lite äppel och ananas iblandat! Jag älskar mina röror, man kan blanda i nästan vad som helst som finns hemma och det är ändå gott! Och så är det jätteenkelt också och går att laga hur snabbt som helst. Så jag rekommenderar er varmt att blanda något som ni har hemma med pasta! Eller med kokt, kall, tärnad potatis, det går också bra!

Ha en trevlig måndagkväll!

        Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti