sunnuntai 2. joulukuuta 2012

2/12/2012

Hej på er!

Jag har använt denna söndag till att plugga, precis som jag brukar göra. Söndag är en väldigt bra pluggdag då man oftast inte har något annat på schemat då. Men eftersom jag för en gångs skull också pluggat på fredag och lördag så har jag inte alls haft lika mycket att plugga idag som jag brukar ha på söndagar, och det ganska skönt. Så jag funderar på att försöka börja plugga lite tidigare under helgen också förutom på söndagar.

kuva009

Förutom plugg så blev det också lite matlagning idag. Resultatet blev köttfärs-makaroniröra och det räckte till tre matlådor till skolan och till dagens lunch/middag. Jag kände mig väldigt påhittig och innovativ då jag tog fram köttfärsen ur frysen, stekte den, kokade lite makaroni och blandade allt i kastrullen. Det borde bli kock av mig då jag är så duktig på matlagning.

På kvällens schema står Solsidan och söndagsmys med en kompis, och möjligtvis också lite mer plugg.

Ha det så bra!

        Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti