keskiviikko 16. tammikuuta 2013

16/1/2013 Korthåris och sejkväll

Tjo!

Det har hänt mycket nu under de senaste dagarna. Först och främst så har mitt jäättelånga hår blivit relativt kort. Och alltså jag hade aldrig förr haft så långt (och så torrt och risigt) hår som jag hade ännu igår på morgonen. Att mitt hår nu är relativt kort betyder att det egentligen inte är såå kort, utan att det är kort jämfört med vad det var. För några år sedan hade jag dessutom ännu kortare hår än nu. Men jag gillar min nya frisyr hur som helst. Men det får gärna växa och bli jättelångt igen. Snabbt också om det bara är möjligt.

En nöjd korthåris-Laura!

För det andra, så det som egentligen inte har hänt fastän det har hänt (det där blev konstigt) är att mysteriet med mitt knä fortfarande är olöst. Alltså det som har hänt är att vi har än en gång kolla på det (knät), det som inte har hänt är att vi inte har fått något svar. Jag ska aldrig mer lova mig själv att börja träna mer som nyårslöfte. Det resulterade bara i ett år då jag tränat väldigt lite.

Igår på eftermiddagen tog jag och Nina bussen till Vasa för att ha tjejkväll (sejkväll) hos fina Emilia i hennes fina lägenhet! Tyvärr så fattades en tjej (eller tant som hon kallar oss för...) som är ute på vift i vida världen. Men vi hade jätteroligt ändå! Till middag blev det tacos och sen resten av besöket gjorde vi inget annat än satt i soffan och tyngde i oss chips och pratade om allt och inget. 

Nam nam!

En bild på mig och Ninuscka! Miley ville typ inte vara med på bild :(

För någon timme sedan så kom vi hem från Vasa och efter det har jag fortsatt med att göra ingenting. Jag är ganska bra på att inte göra något. Och så är jag bra på att prokrastinera. Men det är en helt annan historia!

Ha det fint!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti