tiistai 2. huhtikuuta 2013

Grönt är skönt

Hallå!

Resan tillbaka till Linköping gick väldigt bra idag, men eftersom jag hade väckning klockan 3 svensk tid i natt, så håller jag på att somna stående (eller sittande för tillfället), trots en tupplur idag på dagen. Sista dagen i Finland spenderade jag med lite plugg, en liten picknick med några tanter (jag skriver det med kärlek!) långt ute i skogen (30 kilometer med bil och 500 meters promenad), och med att packa min väska, som än en gång samlat på sig några extrakilon (typ 15 kg...) i Finland. En bra dag alltså!

Dålig bild, men det ska föreställa mig i min snygga lillebrors,
 om möjligt, ännu snyggare, GRÖNA, byxor, hehe ;)

Vi hade tur med vädret, det blev molnigt precis då vi steg ut ur 
bilen, och sen soligt igen när vi började köra hemåt!

Mina föräldrar påpekade förresten att de tyckte att det var dags för en förändring på bloggen - "Det är ju inte höst längre..." -  därav den nya (ett år gamla) bilden och en ny, fräsch färg. Grönt är skönt, så att säga!

Nu ska jag  och sova innan jag slocknar vid skrivbordet. Ha det bäst!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti