torstai 13. maaliskuuta 2014

1 månad..

...sen jag skrev sist. Hoppsan! Men det händer så mycket här hela tiden så man glömmer bort att skriva! Och nu är jag så trött så att jag inte orkar skriva, men jag bjussar på lite bilder i stället!

På SjukHUsfesten var jag utklädd till prinsessa, och den utklädnaden kunde jag även dra nytta av på Platens där jag lekte min möhippa tillsammans med fina vänner!

Hade tapaskväll med några klasskompisar och åt gudomligt god mat!

Fick en trevlig överraskning på posten!

Åt en underbart god vändagsmiddag med fina Matilda.

Spenatplättar med lingonsylt - no words needed.

Gjorde  nästan hjärtformade chokladmuffins. Goda var de åtminstone!


Hittade Kanye West i mikroskopet då vi histade...

Har njutit till fullo av det underbara vädret! Hoppas det håller i sig nu bara...

Så ja, nu har ni fått se lite vad jag hållit på med de senaste veckorna. Förhoppningsvis orkar jag ska skriva lite mer en annan dag! Ha det bäst!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti