perjantai 2. lokakuuta 2015

2 oktober

Tja tja!

Hur är det med? Med mig är det riktigt bra. Sitter i soffan och lyssnar på nyheterna med ena örat och har precis tryckt i mig veckans dos av sushi. Det har dessutom varit helt underbart väder idag! Vår balkong är ganska djup, så det blåser ytterst sällan ute på balkongen, så bara solen är framme så blir det riktigt varmt där, så idag har jag faktiskt solat i bikini! Det har inte hänt förut att jag kunnat sola i bikini i oktober i Norden, så nu är jag en erfarenhet rikare. Hoppas vi får fler sådana här dagar! En glass från Bosses hann jag också med idag, delade en riktigt stor en med Olivia. Och vad ska man säga, Bosses är ju alltid Bosses, så det var jättegott den här gången med.

 Dagens glass. Mums!

Igår var det quiz på NH, eller KK (Kårhuset Kollektivet) som det heter nuförtiden. Temat var Disney/animerat, och det var riktigt bra frågor. Vårt lag klarade sig faktiskt riktigt bra, och vi var fyra ynka poäng ifrån prispallen! Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång.

Ikväll händer inget speciellt. Har två matcher i helgen, antagligen mina sista för säsongen, så måste ladda inför dem. Men det kommer bli kul! Imorgon har jag en F19-match med AD och på söndag så kommer jag själv vara AD i en dam division 1-match. Det är alltid roligt då man ha sällskap på planen, som domare är man annars lite ensam.

Nu tänkte jag försöka lyssna lite på nyheterna, nu är det nämligen dags för lokalnyheterna... Ha det fint!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti